Araştırma-Geliştirme ve Anket

image

Türkiye Sınırları İçerisinde Kamuoyu , Siyaset ve Pazar Araştırmaları Kurumumuz Tarafından Verilmektedir

1. Kamuoyu Araştırma


Doğru, tarafsız ve güvenilir çalışmalar yapan uzman kadrosu ile Dinler Grup kamuoyu araştırmaları konusunda sektörde söz sahibi olmak isteyen firmalara, akademisyenlere, lisansüstü öğrencilerine ve kamuoyu araştırmalarına ihtiyaç duyan herkese yönelik çalışmalar yürütmektedir.


1.1. Siyasal Araştırmalar ; Siyaset araştırmaları alanı, bir araştırma kurumunun en çok tartışıldığı alandır. Siyasal pazarlama, siyaset dünyası ve siyaset bilimi alanındaki en güçlü danışmanları bünyesinde bulunduran Dinler Grup, sadece siyaset sonucu veren bir kurum olmayıp, aynı zamanda bu sonuçlar ile strateji üreten ve müşterilerine seçim kazandıran bir kurumdur. Bu bağlamda kurumumuzun var olan sonucu tespit etmekten öte, siyasete öngörü ve strateji belirleyen güçlü bir altyapısı vardır.

 

1.1.1. Yerel Yönetim Hizmetleri Araştırmaları
1.1.2. Seçmen Davranışları Araştırmaları
1.1.3. Siyasi Parti İmajı Araştırmaları
1.1.4. Lider Popülaritesi Araştırmaları
1.1.5. Seçmen Psikolojisi Araştırmaları
1.1.6. Siyasi Söylem Analizi Araştırmaları
1.1.7. Aday Araştırmaları
1.1.8. Gündem Araştırmaları
1.1.9. Sosyopolitik Değişim Araştırmaları
1.1.10. Siyasal İtibar Araştırmaları

 

1.2. Sosyal Araştırmalar: Dinler Grup ortaya koyduğu sosyolojik yaklaşımlar ve araştırmalarda gösterdiği bilimsel yetkinlik yanında, akademik kadrosu ve çokça iş yapma tecrübesi ile sektörde önemli bir avantaj sağlamıştır.

 

1.2.1. Sosyal Doku Araştırmaları
1.2.2. Sosyal Değişim Araştırmaları
1.2.3. Sosyokültürel Değişim Araştırmaları
1.2.4. Sosyoekonomik Değişim Araştırmaları
1.2.5. Sosyal Sınıflar Araştırmaları
1.2.6. Sosyokültürel Gruplar Araştırmaları
1.2.7. Sosyoekonomik Gruplar Araştırmaları
1.2.8. Kentleşme-Kentlilik Araştırmaları
1.2.9. Sosyal Değerler Araştırmaları
1.2.10. Sosyal Kurumlar Araştırmaları
1.2.11. Sosyal Yapı Araştırmaları
1.2.12. Göç ve Yerleşim Araştırmaları
1.2.13. Sosyal Hareketlilik Araştırmaları
1.2.14. Toplumsal Eğilimler Araştırmaları
1.2.15. Tutum ve Davranış Araştırmaları

 

1.3. Pazar Araştırmaları: Pazar risklerle ve belirsizliklerle dolu bir mücadele evreni olarak karşımızdadır. Böylesi bir ortamda en işlevsel araçlardan biri şüphesiz geçerli ve güvenilir bilimsel bilgidir. Pazar araştırmaları konusunda uzman bir ekibe sahip olan Dinler Grup, müşterilerine bilimsel bilgi girdisi sağlayarak onları risklerden ve belirsizliklerden uzak tutup verimliliklerini yükseltmeye katkıda bulunmaktadır.

 

Bu çerçevede Dinler Grup, müşterilerinin yatırım öncesi araştırmalarla yatırımlarına yön vermekte, pazar paylarını ölçmekte, kurumsal itibarlarını araştırmakta, benchmarking çalışmalarıyla rakiplerine göre nerede olduklarını tespit etmekte, müşterilerinin memnuniyetlerini ölçerek firmaların lider konuma gelmelerine yardımcı olmaktadır.

 

1.3.1. Kurumsal İtibar Araştırmaları
1.3.2. Benchmarking Araştırmaları
1.3.3. Gölge Müşteri Araştırmaları
1.3.4. Ürün ya da Marka Testleri
1.3.5. İmaj Araştırmaları
1.3.6. Pazar Payı Araştırmaları
1.3.7. Kullanım Alışkanlıkları Araştırmaları
1.3.8. Müşteri Profili Araştırması
1.3.9. Medya Araştırmaları
1.3.10. Medikal Araştırmalar
1.3.11. Sektör Analizleri
1.3.12. Yatırım Öncesi Pazar Araştırmaları
1.3.13. Satın Alma Davranışları Araştırmaları
1.3.14.Dağıtım Kanalı Etkinliği Ölçüm Araştırmaları
1.3.15. Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Araştırmaları
1.3.16. Pre-reklam Test Araştırmaları
1.3.17. Post-reklam Test Araştırmaları
1.3.18. Çalışan Memnuniyeti Araştırmaları

Eğitim Talebi
Eğitim Talebi